Les associacions són ens propis de participació

La participació és un dels pilars sobre els quals es fonamenta la idea de democràcia i és també un dels criteris a través dels quals els ciutadans jutgen l'acció dels seus governs.

Des d'aquesta web continuem potenciant i treballant en la promoció i desenvolupament de la democràcia participativa.

Així doncs, els objectius d'aquesta web són que les associacions del poble tinguen un espai amb la seua informació, ja que són l'expressió col·lectiva del compromís dels ciutadans de Riba-roja de Túria i tenen un paper molt rellevant. Així mateix, la web conté informació de tots els processos participatius que s'inicien des de l'Ajuntament de Riba-roja de Túria. Aquests processos són eines de participació que serveixen perquè tant la ciutadania com les associacions participen en els assumptes públics.

Imagen;

AGENDA