El teixit associatiu més viu que mai

Riba-roja de Túria estrena nova portal per a associacions, gremis o col·lectius

Imagen;

Un portal web pensat per i per a les associacions

El Portal per a Associacions ofereix actuacions municipals que permeten incrementar la qualitat del teixit associatiu del municipi.

L'objectiu és visibilitzar la importància d'associacions i col·lectius, la seva labor i la seva eficàcia social. Així com fomentar la participació ciutadana i la comunicació entre els veïns i les seves associacions facilitant l'accés a les activitats que realitzen cadascuna d'elles.

L'ajuntament posa a la disposició de totes les associacions una nova eina amb la qual acostar-se a la població, donar a conèixer els seus objectius, els seus estatuts, organigrama, coordinar les seves activitats, i facilitar informació econòmica i pressupostària. En definitiva, tota la informació per al compliment de la Llei de Transparència en el Tercer Sector.

Una altra de les funcionalitats destacades és que ofereix la possibilitat d'incorporar els esdeveniments de l'associació dins del calendari municipal, la qual cosa permetrà aconseguir una major difusió de totes les activitats.

Localització